|
Upomínání půjček po splatnosti pro VATAonline
|
|
REDOGAN zajišťuje upomínkový servis pro společnost VATAonline, jejímž hlavním produktem je rychlá půjčka. VATAonline má propracovaný systém pravidel pro poskytování rychlých půjček a svým klientům neúčtuje žádné skryté poplatky. V případě problémů se splacením dokonce nabízí prodloužení splatnosti půjčky – a to opakovaně a až o 90 dní.
I přesto má malé procento jejích klientů problémy se splácením. REDOGAN tedy řeší tyto situace, kdy není rychlá půjčka splacená včas.
Jak funguje upomínání?
S klienty, kteří jsou pozadu se splacením půjčky, komunikují zaměstnanci společnosti call centra po telefonu, klienti VATAonline také od společnosti REDOGAN obdrží i mail s upomínkou.
- písemná upomínka přijde klientovi na jeho mail 4. pracovní den po splatnosti
- 8. pracovní den po splatnosti začíná REDOGAN s telefonickým upomínáním. V případě, že klient hovor (opakovaně) nepřijme, pokouší se pracovník call centra s klientem spojit v dalších dnech.
V případě, že klient začne komunikovat, je to právě pracovník call centra, kdo se s ním domlouvá na způsobech placení půjčky. VATAonline v těchto případech umožňuje klientům domluvit se na splátkovém kalendáři.
Jaká je spokojenost společnosti VATAonline?
Cílem společnosti REDOGAN je vést inkasní proces profesionálně tak, aby nedošlo k poškození jména společnosti, která si upomínkový servis zadala, a ta nepřišla o klienty.
Ředitel společnosti VATAonline Jakub Švábik k tomu říká: „Ve VATAonline máme zpětnou vazbu – slyšeli jsme hovory, viděli upomínkovací maily a máme i ohlasy od našich klientů. REDOGAN vystupuje naším jménem velmi profesionálně a s jeho službami jsme spokojení.“