Aktivní
telemarketing

Udržte stávající zákazníky a zabraňte jim v odchodu ke konkurenci, informujte o novinkách a službách Vaší společnosti.
Dozvědět se více >

Pasivní
telemarketing

Prezentujte se jako velká profesionální společnost. Ušetříte Vaše náklady a znatelně zlepšíte jméno Vaší společnosti. Buďte pozorní k potřebám Vašich zákazníků, vždyť právě oni jsou motorem Vaší ekonomiky.
Dozvědět se více >

Inkaso
pohledávek

S námi získáte své peníze zpět, zvýšíte platební morálku stávajících zákazníků a díky profesionálnímu inkasnímu procesu klienty neztratíte ani nepoškodíte jméno Vaší společnosti.
Dozvědět se více >

Platební
servis

Díky platebnímu servisu se o nic nestaráte, Vašeho zákazníka spravujeme v rámci našeho systému.
Dozvědět se více >

Virtuální
asistentka

Získejte svou osobní sekretářku, která bude řešit Vaši klientelu, domlouvat schůzky, předávat vzkazy, zasílat korespondenci a řešit back-office a to za zlomek nákladů Vaší sekretářky.
Dozvědět se více >

Aktivní telemarketing

Pomůžeme Vám budovat vztah mezi Vámi a Vaším klientem. Nabízíme kompletní služby od péče o stávající zákazníky až po jejich motivaci pro další nákupy a případné retenční kroky. Zvýšíme Vaše obraty, rozšíříme pojem Vaší značky nebo jména, postaráme se, aby Vaši klienti dostali maximální komfort.
  • Vašim zákazníkům předáme informace profesionální formou.
  • Domluvíme schůzky Vašim obchodním zástupcům.
  • Nenecháme Vaše stávající zákazníky odejít ke konkurenci.
  • Pravidelně obdržíte informace ve Vámi stanoveném formátu reportů.
  • V případě zájmu Vám zašleme nahrávky realizovaných hovorů.

Udržte stávající zákazníky a zabraňte jim v odchodu ke konkurenci, informujte o novinkách a službách Vaší společnosti.

Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce

Vyhledáme Vaše potenciální klienty. Oslovíme kompetentní osoby a sjednáme schůzku s obchodním zástupcem Vaší firmy. Díky sjednoceným kalendářům s obchodním zástupcem zajistíme jeho optimální vytížení v dané trase a oblasti. Obchodní zástupci se tak mohou plně věnovat své nejdůležitější činnosti – kontaktu se zájemci o Vaše zboží a služby. Nezatěžujte své zástupce zbytečnou administrativou a nechte ho pro Vás vydělávat peníze, o administrativu se postaráme my.

Vyhledávání nových obchodních příležitostí

Vyhledáme a oslovíme Vaše potenciální klienty (v rámci aktualizovaných databází aktivních firem dle zaměření a umístění). Představíme Vaši firmu, zboží nebo služby a zašleme cíleně prezentaci na zjištěný a aktualizovaný kontakt kompetentních osob. Následnými telefonáty udržujeme kontakt „zahřátý“, aby Váš obchod mohl být co nejefektivnější.

Prodej zboží a služeb

Oslovíme Vaše stávající klienty s nabídkou produktů a služeb. Hovory povedeme vždy na základě dohody mezi námi a Vámi dle scénářů, které společně připravíme. Automatické systémy upozorní zákazníka na nahrávané hovory a hovory zaznamená – můžete tak mít k dispozici reakce na různé scénáře a nabídky pro další marketingové aktivity. Aktivní prodej po telefonu vždy provádějí prodejci, kteří jsou schopni produkt výstižně a stručně popsat a zároveň vzbudit zájem u zákazníků.

Welcome calls

Připravíme uvítací hovor pro Vašeho nového zákazníka. Poděkujeme mu Vaším jménem a ujistíme ho, že „nic lepšího už nikde nedostane“. Pomůžeme Vám tak vytvořit pozitivní vztah mezi Vaším zákazníkem a firmou. Získejte výhodu před konkurencí a vytvořte od začátku loajálního a spokojeného klienta.

Follow-up hovory

Zajistíme následné hovory s Vaším zákazníkem. Můžete tak průběžně zjišťovat jeho spokojenost a získat informace, o jaké typy produktů a služeb by mohl mít v budoucnu zájem. Tyto hovory jsou vedeny citlivě s ohledem na udržení dokonalého „PR“ Vaší společnosti. Včas tak získáte informace pro uvedení nových produktů na trh, případně o nespokojenosti svého zákazníka, na které můžete okamžitě a včas reagovat.

Retenční hovory

Zajistíme hovor s Vaším zákazníkem, který váhá s přechodem ke konkurenci. Hovor citlivě reaguje na jeho připomínky a snaží se zákazníka přimět své rozhodnutí změnit za přispění určitého zvýhodnění nebo bonusu. Zjistíte tak důvody nespokojenosti klienta a můžete na ně rychle reagovat, případně posílíte loajalitu zákazníka, který je s Vaší firmou spokojen a pouze dostal aktuálně výhodnější nabídku od konkurence. Pečujte o svůj zákaznický kmen v každé časové etapě, vyplatí se to!

Dotazníkové akce a průzkum trhu

Zajistíme pro Vás sběr informací, které se mohou týkat jakékoliv oblasti, kterou považujete ve své marketingové strategii za důležité. Dotazníky můžeme díky databázím cílit podle jednotlivých ukazatelů (věk, pohlaví, bydliště atd.). Vždy jsme s Vámi ve spojení a průběžně můžeme výzkum upravovat tak, abychom Vám zajistili maximální užitek z celé akce.

Aktualizace databází

Cílem je průběžně upravovat a doplňovat data tak, aby neztratila na své aktuálnosti. Zákazník je v hovoru motivován, aby měl sám zájem informace o sobě sdělit. Zajistíme Vám tak maximálně využitelnou databázi kontaktů, kterým můžete své produkty a služby nabízet.

Mystery calls

Zajímá Vás, jak kvalitně služby poskytuje sama Vaše firma na různých úrovních? Chcete vědět, jak je na tom se zákaznickými službami Vaše konkurence? Zajistíme pro Vás hovory fiktivních klientů dle předem jasně stanovených scénářů. Následným vyhodnocením můžete pružně reagovat a stát se těmi nejlepšími. V dnešním produkty přesyceném světě je zákaznická spokojenost a loajalita tou největší konkurenční výhodou.